خبرگزاری کار ایران

توئیت سرزنش‌آمیز مقتدی صدر به تردیدکنندگان در میدان‌التحریر

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۰۵

رهبر جریان صدر روز گذشته -جمعه- در توئیتی تظاهر کنندگان میدان التحریر را سرزنش و آنها را تردید کنندگان میدان التحریر توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق روز گذشته- جمعه- در توئیتی با سرزنش و ملامت تظاهرکنندگان میدان التحریر نوشت: «من آنها را پشتیبانی برای خود و برای عراق می­‌پنداشتم».

وی در توئیت خود نوشت: «ای عراقی­‌ها.. دل ما را شاد کردید و باعث سربلندی ما شدید، آرزوهای ما را محقق و دشمنان را خشمگین کردید... خداوند به همین دلیل برای شما عمل نیک نوشت.. خداوند از عراق و مردمش برای شما جزای خیر عطا کند».

صدر در ادامه توئیت خود نوشت: «من نسبت به هر یک از تظاهر کنندگان میدان التحریر و دیگر استان‌ها که پس از خدا پشتیبان آنها بودم و آنها را پشتیبان خود و عراق می­‌پنداشتم و نیز طرفداران اجیر شده آنها اظهار تاسف کرده و به خدا از آنها شکایت می­‌کنم».

وی توضیح داد که من در حال حاضر تلاش می­‌کنم که هیچ مداخله مثبت یا منفی در امور آنها نداشته باشم تا سرنوشت عراق و خطرهای داخلی و خارجی در کمین نشسته برای کشور را رعایت کنند.

صدر در پایان توئیت خود نوشت: «از هر عنصر سیاسی که برای کند شدن چرخ تشکیل دولتی مقتدر،‌ مستقل، ملی، سالم و شایسته تلاش می‌­کند، اعلام خشم و انزجار می‌­کنم، دولتی که ما را از اشغال و مداخله‌­های بیگانگان دور کند... این افراد دست‌آموخته قدرت و مال هستند و من فقط عاشق میهن و مردم، نه سودای قدرت در سر دارم و نه به دنبال مال و دنیا پرستی هستم. من عاشق شهادت هستم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز