خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جریان صدر:

مقتدی صدر به روابط خوب ایران و عراق افتخار می‌کند/ تظاهرات برای اخراج اشغالگران آمریکایی خواسته‌ای ملی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۵۳

سخنگوی جریان صدر عراق با اشاره به تظاهرات میلیونی در محکومیت حضور اشغالگران آمریکایی، تاکید کرد که این تظاهرات، سند و اعتبار مردمی در تأیید مصوبه پارلمان برای اخراج نیرو‌های آمریکایی است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «صلاح العبیدی» سخنگوی رسمی جریان صدر عراق تصریح کرد که «مقتدی صدر» رئیس این جریان به روابط خوب ایران و عراق افتحار می‌کند.

وی با اشاره به تظاهرات میلیونی روز گذشته -جمعه- در عراق علیه اشغالگران آمریکایی، گفت: «همه طرف‌ها به فراخوان مشارکت در تظاهرات میلیونی روز جمعه لبیک گفتند چرا که برگزاری تظاهرات برای اخراج نظامیان آمریکایی، خواسته‌ای ملی است».

العبیدی ادامه داد: «تظاهرات روز جمعه سند و اعتبار مردمی در تأیید مصوبه پارلمان برای اخراج نیرو‌های آمریکایی است. تمامی شهروندان عراقی‌ دریافته‌اند که حضور آمریکا در عراق به نفع کشورشان نیست».

وی خاطرنشان کرد که سفارت آمریکا در بغداد به وقوع جنگ داخلی بین طرف‌های شیعه در عراق امید بسته بود. آمریکا بر روی این نکته حساب باز کرده بود که افزایش شمار تلفات در میان تظاهرکنندگان، به جنگ داخلی منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز