خبرگزاری کار ایران

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا:

ترامپ گمان می‌کند ورای قانون قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۳۹۰

دموکرات‌های مجلس نمایندگان ایالات متحده به‌طور رسمی به متن دعوی وکلای رئیس‌جمهوری این کشور در رابطه با دادگاه استیضاح واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، دموکرات‌های مجلس نمایندگان ایالات متحده به‌طور رسمی به متن دعوی وکلای رئیس‌جمهوری این کشور در رابطه با دادگاه استیضاح واکنش نشان دادند. 

پیشتر، وکلای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، اعلام کرده بودند که اتهام‌های مطرح‌شده علیه او توهین به قانون اساسی این کشور است. 

در واکنش به این اظهارات، تیم هفت‌نفره دموکرات‌ها در فرآیند استیضاح در پاسخی ۹ صفحه‌ای اعلام کردند که برگزاری دادگاه عادلانه در سنا مشروط به این است که آن‌ها بتوانند شاهدان مد نظر خود را احضار کرده و مدارکی را دریافت کنند که کاخ سفید تاکنون مانع از انتشار آن‌ها شده است. 

در متن این بیانیه آمده است: «قانون اساسی ایالات متحده به سنا اجازه می‌دهد که افرادی چون رئیس‌جمهور ترامپ را که از اختیارات خود برای تقلب در انتخابات سؤاستفاده کرده و امنیت ملی را زیر سؤال برده از قدرت برکنار کند.»

تیم هفت‌نفره دموکرات‌ها همچنین اعلام کردند: «اما رئیس‌جمهور ترامپ گمان می‌کند که ورای قانون قرار دارد و اگر او بر سر کار بماند، ملت ما در معرض خطر خواهد بود.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز