خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات ساخت غرفه اسرائیل در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۰» در دبی

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۲۲۷

وزارت خارجه اسرائیل روز گذشته- یکشنبه- اعلام کرد که کار ساخت غرفه این رژیم در نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰ دبی» را به طور رسمی آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری آی ۲۴ نیوز،  وزارت خارجه اسرائیل روز گذشته- یکشنبه- اعلام کرد که کار ساخت غرفه این رژیم در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ رسما آغاز شد است و با مقامات اماراتی در این پروژه همکاری می‌کند. 

وزارت خارجه اسرائیل در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد: «تیم کاری به همراه پیمانکار محلی کار ساخت غرفه را آغاز کرده‌اند».

وزارت خارجه اسرائیل این اقدام را مرحله مهمی از مشارکت در نمایشگاه دبی توصیف و تأکید کرده که به نظارت بر این عملیات طولانی مدت با همکاری امارات به عنوان کشور میزبان ادامه می‌دهد.

اسرائیل روابط رسمی دیپلماتیک با امارات ندارد اما اسرائیلی‌ها می‌توانند با یک گذرنامه خارجی وارد این کشور شوند.

گزارش‌های پیشین  عنوان کردند که اسرائیل در حال بررسی صدور ویزاهای ویژه ورود به نمایشگاه اکسپو با امارات است.

مقام‌های وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ماه دسامبر گذشته اعلام کردند که «یووال روتم» مدیر کل این وزارتخانه به همراه یک هیأت وزارتی مشترک برای بررسی مشارکت در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ از شهر دبی دیدار کرد.

امارات در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ میزبان حدود ۲۰۰ کشور در رقابت برای جلب توجه ۲۵ میلیون بازدید‌کننده برای مدت شش ماه هستند که از ماه اکتبر آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز