خبرگزاری کار ایران

تلاش سندرز و وارن برای کاهش اختلاف‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۹۹۶

سناتورهای ایالت‌های ماساچوست و ورمانت در روزهای گذشته تلاش کردند از اختلاف‌هایی که پیشتر میان‌ آنها شکل گرفته بود، بکاهند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی چنل نیوز اشیا، «الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست و «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت در روزهای گذشته تلاش کردند از اختلاف‌هایی که پیشتر میان‌شان شکل گرفته بود، بکاهند. پس از آن‌که گزارش شد سندرز به وارن گفته که یک زن نمی‌تواند در انتخابات پیش رو «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را شکست دهد، اختلاف میان دو طرف تشدید شده بود.

این دو سناتور طی کارزارشان در آیووا و نیو همپشایر بر اهمیت اتحاد میان دموکرات‌ها برای شکست ترامپ در ماه نوامبر تاکید کردند. 

وارن در این رابطه گفت: «برنی و من مدت‌هاست که دوست بوده‌ایم. ما برای اهدافی یکسان می‌جنگیم. فقط همین را می‌توانم در این‌باره بگویم چون باور دارم که باید با کمک یکدیگر پیش برویم».

سندرز نیز گفت: «مهم نیست چه کسی پیروز می‌شود. همه باید متحد شویم».

وی افزود: «رسانه‌ها این قضیه را بیش از حد بزرگ کرده‌اند و من دیگر نمی‌خواهم واردش شوم. حرفی ندارم جز این‌که باور دارم و همواره داشته‌ام که یک زن می‌تواند رئیس‌جمهوری آمریکا شود. مطمئن باشید، اگر من نامزد نهایی حزب دموکرات نشوم اما یک زن بشود، هر کاری در توان دارم انجام می‌دهم تا او پیروز شود».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز