خبرگزاری کار ایران

ارتش روسیه نقاط بازرسی جدید در استان ادلب ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۳۲۲

مرکز آشتی وزارت دفاع روسیه در سوریه اعلام کرد که سه گذرگاه دیگر امروز- دوشنبه- برای تأمین امنیت خروج غیر نظامیان از مناطق تحت کنترل عناصر مسلح در ادلب به سمت اراضی مورد حمایت ارتش سوریه باز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری اینتر فکس، مرکز آشتی وزارت دفاع روسیه در سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سه گذرگاه دیگر امروز- دوشنبه- برای تأمین امنیت خروج غیر نظامیان از مناطق تحت کنترل عناصر مسلح در ادلب به سمت اراضی مورد حمایت ارتش سوریه باز شده است.

در این بیانیه آمده است: «امروز از ساعت ۱۳ به وقت مسکو  سه نقطه بازرسی (گذرگاه) برای خروج ایمن غیرنظامیان از مناطق تحت کنترل عناصر مسلح در منطقه کاهش تنش ادلب در مناطق ألبوظهور، الهبیط و الحاضر باز شده است». 

بر اساس این بیانیه این گذرگاه‌ها شامل نقاطی برای امدادرسانی، آب آشامیدنی، غذای گرم، دارو و نیازهای اولیه بوده و وسائل نقلیه برای انتقال افراد مایل به خروج از مناطق تحت کنترل عناصر مسلح آماده شده است.

بیشتر اراضی استان ادلب سوریه و نیز بخش‌هایی از استان‌های حمص و لاذقیه در منطقه کاهش تنش قرار دارند که در چارچوب عملیات گفت‌وگوی آستانه بین روسیه و ترکیه و ایران ایجاد شد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز