خبرگزاری کار ایران

چندین کشته و زخمی در ۸ حادثه تیراندازی در ایالت «مریلند» آمریکا

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۱۵۵

پلیس شهر «بالتیمور» آمریکا اعلام کرد که در هشت حادثه تیراندازی در ایالت مریلند پنج نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز،  پلیس شهر بالتیمور در ایالت مریلند امروز -دوشنبه- اعلام کرد که در هشت عملیات تیراندازی در این ایالات پنج نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند. 

پلیس بالتیمور در ادامه افزود: «سطح خشونت در این شهر بسیار نگران کننده است».   

وی تأکید کرد که بین جرایم قتل صورت گرفته در این شهر ارتباطی وجود ندارد. 

«براندون اسکات» رئیس شورای شهر بالتیمور با انتشار بیانیه‌ای خواستار توقف خشونت در این شهر شد و اعلام کرد که از پلیس و دیگر مقامات مربوط درباره اقدام‌های پیش و پس از وقوع جنایت‌ها توضیح خواهد خواست. 

شهر بالتیمور سال گذشته شاهد وقوع  ۳۴۸ مورد جنایت قتل بوده و برای پنجمین سال متوالی تعداد جنایت‌های قتل به بالاتر از ۳۰۰ مورد می‌رسد که در مقایسه با سال ۲۰۱۸ شاهد ۴۰ درصد افزایش بوده است. 

سخنگوی پلیس ایالت «کلرادو» در آمریکا روز گذشته- یکشنبه- اعلام کرد که در حادثه تیراندازی یک فرد مسلح پنج نفر شامل سه کودک و دو بزرگسال زخمی شدند که عامل تیراندازی موفق به فرار شده است و انگیزه وی از انجام این جنایت هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز