خبرگزاری کار ایران

روزنامه گاردین انگلیس:

ترامپ مردم ایران را متحد کرد/ سردار سلیمانی قهرمان جنگی است که محبوبیت و مشروعیت فراوانی به او بخشید

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۲۲۳

روزنامه گاردین انگلیس مقاله‌ای با عنوان «ترامپ در تحقق متحد کردن مردم ایران موفق شد»، منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه گاردین انگلیس با انتشار مقاله‌ای با عنوان «ترامپ در تحقق متحد کردن مردم ایران موفق شد»، نوشت: ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس خشم عمیق مردم ایران را برانگیخت، او یکی از قدرتمندترین و با نفوذترین شخصیت‌ها در ایران بوده و با همه گروه‌ها ارتباط داشت.

گاردین همچنین نوشت: مهم‌تر از همه این موارد اینکه سردار سلیمانی از محبوبیت گسترده مردمی برخوردار بود، به گونه‌ای که بر اساس نظر سنجی‌ها هنگام نبرد علیه گروه تروریستی داعش، ‌۷۳ درصد مردم او را تأیید کردند.

به گزارش این روزنامه،‌ جمعیت گسترده‌ای که برای مشارکت در تشییع پیکر سردار سلیمانی در شهرهای مختلف ایران حضور پیدا کردند، فراتر از سطح انتظارها و پیش بینی‌ها بود.

گاردین تأکید کرد: اظهار چنین وحدتی بین مردم ایران در قبال ترور سردار سلیمانی موضوع غافلگیری کننده‌ای نیست. در این گزارش تأکید شده است که ایران با کشورهای دیگر تفاوت دارد، کشوری با عزت و ملی‌گرا بوده و مردم ایران اختلافات خود را هنگام حمله دشمن خارجی به کشورشان کنار گذاشتند.

در گزارش این روزنامه تأکید شده است که سردار سلیمانی بر سیاست منطقه‌ای ایران ناظر بود و بنابراین درباره او این تفکر وجود دارد که جان و زندگی خود را در راه دفاع از وطن ایثار کرده است. 

گاردین همچنین نوشت: هنگامی که داعش پس از تسلط بر مناطق وسیعی از عراق به مرزهای ایران نزدیک شد، سپاه قدس ایران با آن مقابله کرد و ایران را نخستین کشور در صف مبارزه با این گروه تروریستی قرار داد.

در پایان گزارش گاردین آمده است: محبوبیت مردمی سردار سلیمانی در داخل ایران از همه اختلافات سیاسی عبور کرده است، او قهرمان جنگی است که محبوبیت و مشروعیت فراوانی به او بخشید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز