خبرگزاری کار ایران

بیانیه ائتلاف بین‌المللی درباره حمله روز گذشته به دو پایگاه عراقی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۶۷۵

ائتلاف بین المللی آمریکا امروز- یکشنبه- بیانیه‌ای را درباره حمله به دو پایگاه عراقی محل حضور نیروهای آمریکائی در عراق صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا امروز -یکشنبه- بیانیه‌ای را درباره حمله به دو پایگاه عراقی محل حضور نیروهای آمریکائی در عراق صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «دو حمله در نزدیکی دو پایگاه عراقی محل حضور نیروهای ائتلاف وقوع یافت اما خسارتی بر جای نگذاشت».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ائتلاف حمله به نزدیکی پایگاه‌های عراقی میزبان نیروهایش را در ساعت ۱۹ و ۴۶ دقیقه تأیید می‌کند. منطقه بین المللی مورد بمباران غیر مستقیم قرار گرفت که به تأسیسات ائتلاف آسیبی وارد نشده و احتمالا به شهروندان عراقی خسارت وارد کند». 

این بیانیه تأکید کرده است که رأس ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه موشک‌هایی نزدیگ پایگاه هوائی «بلد» منفجر شدند ولی هیچ یک از سربازان ائتلاف و نیورهای امنیتی عراق در این حوادث آسیب ندیدند.

ائتلاف بین المللی همزمان، حملات به مرکز عملیات در نزدیکی موصل را تکذیب کرده است. 

«مایلز کاگنز»، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دو حمله موشکی به نزدیکی دو پایگاه عراقی میزبان نیروهای ائتلاف در بغداد و بلد صورت گرفت و بر این اساس مجموع حملات دو ماه گذشته به ۱۳ مورد رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز