خبرگزاری کار ایران

نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان:

نشان سردار سلیمانی در هر عملیات تحقیرکننده آمریکا و اسرائیل دیده می‌شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۳۰۵

نماینده حزب‌الله درپارلمان لبنان در مراسم عزاداری شهدای حمله تروریستی به فرودگاه بین‌المللی بغداد این حمله را تجاوز آشکار به کشور، امت و مقاومت اسلامی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری النشره، «حسن فضل‌الله» نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان در مراسم عزادای شهدای حمله تروریستی آمریکا به فرودگاه بین‌المللی بغداد تأکید کرد که سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس در هر پیروزی محور مقاومت و امت اسلامی از فلسطین و لبنان گرفته تا سوریه، عراق، یمن و افغانستان شریک بوده و نشان او در هر عملیات تحقیرکننده آمریکا و اسرائیل و شکست طرح تروریستی تکفیری با عنوان داعش و امثال آن  دیده می‌شد. امثال چنین افرادی نباید به در بستر بمیرند، شهادت حق آنها است.

فضل‌الله تأکید کرد که شهادت سردار سلیمانی و «ابومهدی المهندس»، جانشین فرمانده حشدالشعبی و همراهان آنها، مسیر مقاومت را تضعیف نخواهد کرد بلکه گامی به جلو خواهد بود.

وی عملیات تروریستی آمریکا را تجاوز آشکار به کشور، امت و مقاومت اسلامی توصیف و تأکید کرد که این اقدام بدون تردید پیامدها و تاثیراتی به دنبال خواهد داشت.

فضل‌الله تأکید کرد که سردار سلیمانی نسل­‌های فرماندهان میدانی و مبارزان بی‌شمار تربیت کرده است. مبارزان حشدالشعبی او را از نزدیک در میدان مبارزه با داعش دیده و مبارزان فلسطینی نیز او را به طور کامل می­‌شناسند،‌ چرا که پرچم‌دار مسأله فلسطین بود.

وی در ادامه تأکید کرد که همه مبارزان باید مسئولیت خود بدانند که پرچم این خون را برافراشته و آن را شمع راه خود در میدان نبرد تا تحقق پیروزی کامل قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز