خبرگزاری کار ایران

نماینده ائتلاف فتح:

پارلمان عراق تصمیمی به سنگینی جنایت آمریکا اتخاذ می­‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۱۹۱

نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق امروز- شنبه- بر تصمیم پارلمان برای اتخاذ اقدامی به سنگینی جنایت بزرگ نیروهای آمریکا علیه حاکمیت عراق تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، «حسین الیساری» نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق امروز- شنبه- گفت: «پارلمان آرا و تحرکات بزرگی در جلسه فردا برای بررسی اقدام آمریکا در نقض حاکمیت عراق در دستور کار دارد».

الیساری توضیح داد: «پارلمان نقش بزرگی در مسدود کردن راه آمریکا برای نقض حاکمیت و ادامه تجاوز به کشور ما با بهانه‌­ها و ادعاهای واهی خواهد داشت».

وی در ادامه افزود: «پارلمان همه پیامدهای ناشی از توافق امنیتی با واشنگتن را بررسی خواهد کرد، ما قصد داریم که تصمیمی قدرتمند به سنگینی جنایت بزرگ آمریکا علیه حاکمیت عراق اتخاذ کنیم».

این نماینده پارلمان عراق تأکید کرد: «نمایندگان غیور ملت عراق باید با قدرت در جلسه فردا حضور داشته باشند، چرا که این موضوع شوخی‌بردار نیست و همه باید حضور داشته باشند. این موضوع به سرنوشت کشور مربوط است و همه باید مسئولیت ملی خود را در پاسخ به این تخلفات و نقض‌­های آشکار بپذیرند، ما بر سر دو راهی بودن یا نبودن قرار داریم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز