خبرگزاری کار ایران

بیانیه حشدالشعبی درباره بمباران شمال بغداد/ تکذیب خبر ترور شخصیت‌های برجسته

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۰۳۴

سازمان حشدالشعبی با اعلام اینکه بمباران شمال بغداد یک کاروان پزشکی وابسته به این سازمان را مورد هدف قرار داده، ترور شخصیت‌های مذکور در رسانه‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز،‌ سازمان حشدالشعبی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بمباران شمال بغداد، یک کاروان پزشکی وابسته به این سازمان را مورد هدف قرار داده است.

در این بیانیه اعلام شده است: «ما شهادت فرماندهان به نام‌های شبل الزیدی،‌ حامد الجزائری و رائد الکروی را که در رسانه‌های اجتماعی و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای عنوان شده در منطقه التاجی مورد هدف قرار گرفته‌اند، تکذیب می‌کنیم.»

حشدالشعبی توضیح داده است که منابع اولیه تأکید می‌کند حمله مذکور کاروان پزشکی در نزدیکی ورزشگاه التاجی در بغداد را مورد هدف قرار داده است. 

حشدالشعبی خواستار دریافت اطلاعات از منابع موثق و عدم استناد به اخابر کذب و شایعه‌ها با هدف بی‌ثبات کردن کشور شده است. 

یک بمباران هوایی شب گذشته دو خودروی حامل فرماندهان حشدالشعبی را مورد هدف قرار داد که منجر به شهادت دست کم ۵ نفر شد و تلویزیون رسمی عراق با انتشار خبر فوری اعلام کرد که این بمباران یکی از شخصیت‌های این سازمان را مورد هدف قرار داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز