خبرگزاری کار ایران

برهم صالح:

صاحبان حکمت و خرد مانع عواقب وخیم حمله آمریکا شوند

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۶۸

رئیس جمهوری عراق به دنبال عملیات ترور آمریکا در فرودگاه بین‌المللی بغداد خواستار خویشتن‌داری و خردورزی و اولویت دادن منفعت ملی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، «برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق امروز -جمعه- به دنبال عملیات ترور آمریکا در فرودگاه بین‌المللی بغداد با انتشار بیانیه­‌ای اعلام کرد:‌ «خبر شهادت أبومهدی المهندس، جانشین فرمانده حشدالشعبی و سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس را که نقش اصلی در مبارزه با تروریسم داعش ایفا کردند و بهترین تصاویر ایثار و فداکاری را رقم زدند، با حزن و اندوه فراوان دریافت کردیم».

صالح در این بیانیه افزوده است: «این حمله را که فرمانده امنیتی وابسته به نهاد نظامی عراق را هدف قرار داده و بدون تردید عواقب امنیتی برای عراق و منطقه به دنبال خواهد داشت،‌ محکوم می­‌کنیم. از همه صاحبان حکمت و خرد می‌­خواهیم که به عقل و منطق متوسل شوند و تلاش کنند مانع عواقب وخیم این حمله شوند. همه را به خویشتن‌داری و در اولویت قرار دادن عقل و خرد و منفعت ملی دعوت می­‌کنم».

وی در ادامه افزود: «وظیفه ما در این شرایط استثنائی حفظ وحدت و اتحاد صفوف و عبور از اختلافات زودگذر برای حمایت از منافع ملی و حاکمیت و امنیت عراق و همچنین دور نگه داشتن کشور و مردم از آفت­‌ها و مصائب درگیری­‌های مسلحانه است».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز