خبرگزاری کار ایران

دورویی ترامپ در قبال اقدام علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۱۲

رئیس فعلی کاخ سفید که پیش‌تر اوباما را به تلاش برای آغاز جنگ با ایران برای پیروزی در انتخابات متهم کرده بود، خودش همین رویه را در پیش گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی ها‌پست، شماری از کاربران در فضای مجازی اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشد الشعبی در بغداد، را نشانه‌ای از تلاش‌های او برای پیروزی مجدد در انتخابات ۲۰۲۰ قلمداد کردند. 

این کاربران در این رابطه به بازنشر شماری از پیام‌های توئیتری ترامپ پرداخته که در آن «باراک اوباما»،‌ رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را به تلاش برای آغاز جنگ با ایران برای پیروزی در انتخابات متهم کرده بود. 

این در حالی است که ترامپ در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بارها اوباما را متهم کرده بود که تلاش دارد برای پیروزی در انتخابات با ایران وارد جنگ شود. 

ترامپ در۲۹ نوامبر سال ۲۰۱۱ در پیامی توئیتری گفت: «باراک اوباما برای پیروزی در انتخابات بنا دارد جنگ با ایران را آغاز کند.»

وی همچنین در سال ۲۰۱۲ در پیامی توئیتری گفته بود: «حالا که در نظرسنجی‌ها اوباما دست پایین را دارد، خواهد کوشید تا با ایران یا لیبی وارد جنگ شود. او سراسر ناامید است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز