خبرگزاری کار ایران

جرمی کوربین:

پایگاه حزب کارگر میان مردم بریتانیا در حال رشد است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۹۲۲

رهبر ۷۰ ساله حزب کارگر بریتانیا در پیامی ویدئویی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی گفت که این حزب قدرتمند بوده و پایگاه آن در میان مردم در حال رشد است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جرمی کوربین»، رهبر ۷۰ ساله حزب کارگر بریتانیا، در پیامی ویدئویی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی، گفت که این حزب قدرتمند بوده و پایگاه آن میان مردم در حال رشد است. 

این اظهارات کوربین با واکنش منفی و استهزاآمیز نمایندگان حزب کارگر مواجه شد. کوربین همچنین گفت که حزب کارگر با «بوریس جانسون» نخست‌وزیر بریتانیا و حزب محافظه‌کار مخالف است و اعضای حزب کارگر هر روز «در پارلمان و در خیابان» برای پیشبرد اهداف خود تلاش می‌کنند. کوربین در حالی از تقویت حزب متبوعش در بریتانیا سخن می‌گوید که حزب کارگر در انتخابات پارلمانی اخیر شکست سختی را متحمل شد. 

کوربین همچنین گفت: «اشتباه نکنید، حزب ما بسیار قدرتمند است. ما ۵۰۰ هزار عضو داشته و در حال گسترش هستیم. میلیاردها، بارون‌های رسانه‌ای یا میلیونرها ما را حمایت نمی‌کنند. این شمایید که از ما حمایت می‌کنید. ما بسیار زیاد هستیم. آماده مبارزه برای ارزش‌هایمان هستیم. به ما بپوندید. امروز به حزب کارگر بپیوندید. با کمک یکدیگر می‌توانیم کشورمان را تغییر دهیم و آن را مطلوب بسیاری از مردم کنیم، نه تعداد اندکی».

شماری از نمایندگان پیشین حزب کارگر در واکنش به این اظهارات گفتند که رهبر ۷۰ ساله حزب کارگر دچار خواب و خیال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز