خبرگزاری کار ایران

ماریا زاخارووا عنوان کرد:

آمریکا فرصت‌های بسیاری را برای ارتباط با روسیه از دست داد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۶۸

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که سیاستمداران آمریکایی با «بازی کردن کارت روسیه» در فرآیندهای انتخاباتی بسیاری فرصت‌ها را برای بهبود روابط با مسکو از دست داده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که سیاستمداران آمریکایی با «بازی کردن کارت روسیه» در فرآیندهای انتخاباتی بسیاری فرصت‌ها را برای بهبود روابط با مسکو از دست داده‌اند. 

وی گفت: «شمار زیادی از سیاستمداران آمریکایی در کارزارهای انتخاباتی خود از کارت روسیه استفاده می‌کنند. این رویکرد از سال‌ها پیش آغاز شد و همچنان نیز در کارزارهای انتخاباتی نامزدها به کار می‌رود. این امر فرصت ایجاد روابط معمول و دوجانبه را از دو طرف گرفته است. این همان چیزی است که امروز شاهدش هستیم.»

زاخارووا در ادامه افزود: «اگر رویکرد عمومی طرف آمریکایی را در نظر بگیریم، این درک وجود دارد که آنان می‌دانند که می‌توانند از روابط اقتصادی، سیاسی و دیگر زمینه‌ها بهره ببرند. آنان همچنین درک می‌کنند که بسیاری فرصت‌ها از دست رفته است».

وی افزود که باید در این زمینه رویکردهای تجارت‌محور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا را نیز مدنظر قرار داد. زاخارووا گفت که رهبر آمریکا همه‌چیز را بدل به مؤلفه‌های اقتصادی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز