خبرگزاری کار ایران

منابع پزشکی:

سندرز برای ورود به کاخ سفید از سلامت کافی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۸۲

پزشکان معالج سناتور ایالت ورمانت از سلامتی و بهبود کامل او خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آو اسرائیل،‌ پزشکان معالج «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، در نامه‌ای که روز گذشته- دوشنبه- منتشر شد گفتند که در پی حمله قلبی اخیر عضلات قلب وی دچار آسیب اندکی شده، اما او به‌خوبی بهبود یافته و اکنون سلامتی‌اش ر حدی قرار دارد که می‌تواند در کارزار انتخاباتی شرکت کند و وارد کاخ سفید شود. 

سندرز ۷۸ ساله پیرترین نامزد انتخابات ۲۰۲۰ است و وعده داده بود که مدارک پزشکی خود را تا پایان سال جاری میلادی منتشر کند. در نامه‌ای که سندرز منتشر کرده، جزئیاتی دقیق از وضعیت پزشکی و سلامت او ارائه شده است و نشان می‌‌دهد که شاهرگ او با استن باز شده است. 

در پی سکته قلبی سندرز در ماه اکتبر، برخی نسبت به توانایی او برای ادامه این کارزار و همچنین تصدی پست ریاست‌جمهوری در صورت پیروزی شک و شبه‌هایی را مطرح کردند. 

بنا به گزارش منتشرشده، سندرز هیچ نشانه دیگری دال بر بیماری نداشته و فشار خون و ضربان قلبش «در وضعیتی بهینه» قرار دارد و عملکرد قلبش هم به‌هنجار است. وی همچنین می‌تواند حتی بهتر از حد معمول، تمرین و تحرک داشته باشد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز