خبرگزاری کار ایران

اخبار ضد و نقیض در خصوص درخواست مصونیت قضایی نتانیاهو از کنست

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۷۰

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از کنست خواسته تا در مواجهه با اتهام‌های مطرح‌شده در سه پرونده فساد به وی مصونیت بدهد ولی سخنگوی رئیس کنست اعلام کرد که چنین درخواستی مطرح نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آو اسرائیل،‌ «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از کنست خواست تا در مواجهه با اتهام‌های مطرح‌شده در سه پرونده فساد، به وی مصونیت بدهد.

وی طی نامه‌ای «یولی ادلشتاین» رئیس کنست را در جریان این درخواست خود گذاشت. خبرنگار یک شبکه تلویزیونی شامگاه گذشته -‌دوشنبه- گزارش داد که با این تصمیم مخالفت شد. 

کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل گزارش داد که نتانیاهو طی نامه‌ای این درخواست را به ادلشتاین داده است. 

این شبکه گزارش داد که نتانیاهو در این نامه عنوان کرده که تنها زمانی حاضر است در دادگاه جنایی حاضر شود که حیات سیاسی‌اش را کنار گذاشته باشد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت که دادگاهی کردن وی در حال حاضر می‌تواند نتیجه انتخابات پیش رو را تحت تاثیر قرار داده و به کنست آسیب بزند، چراکه شمار زیادی از شاهدان در این دادگاه در حال حاضر قانون‌گذار این نهاد هستند. 

نتانیاهو در این نامه همچنین از تبعیض‌های اعمال‌شده علیه خود انتقاد کرد و اتهام‌ها را برآمده از «نیت بد» خواند. دفتر ادلشتاین در واکنش به این خبر، آن را تکذیب کرد و یک سخنگوی او اعلام کرد که هنوز «چنین درخواستی از ما نشده است».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز