خبرگزاری کار ایران

تکذیب دیدار وزیر امور خارجه آمریکا از پایگاه «عین الاسد»

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۴۵۶

یکی از فرماندهان حشد الشعبی در استان الانبار روز گذشته- شنبه- صحت خبرها درباره دیدار وزیر امور خارجه آمریکا از پایگاه «عین الاسد» در این استان را ردکرد.

به گزارش ایلنا به نقل از بغداد الیوم، «قطر العبیدی» از فرماندهان حشد الشعبی در استان الانبار،‌ درباره دیدار «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا از پایگاه «عین الاسد» در این استان گفت: «اخباری که از دیدار پمپئو از پایگاه عین الاسد سخن می‌گویند،‌ صحت ندارند و هیچ مقام آمریکائی امروز یا دیروز از این پایگاه دیدار نکرده است». 

العبیدی گفت: «پس از بمباران جمعه شب پایگاه نظامی "کی وان" در کرکوک تدابیر امنیتی شدیدی در پایگاه عین الاسد اتخاذ شده و نظارت هوائی برای کنترل جوی تشدید شده است،‌ برخی گمان می‌کنید که فراز و فرود زیاد هواپیماها با دیدار یک مقام بلند پایه آمریکایی در ارتباط است، اما حقیقت این نیست،‌ بلکه تدابیر امنیتی پیشگیرانه است». 

علاوه بر این رسانه‌های محلی پیش از این اخبار غیر موثقی را درباره دیدار غیر علنی پمپئو از پایگاه عین الاسد متشر کرده بودند. 

یک مقام امنیتی عراق جمعه گذشته از توقیف خودرویی خبر داد که پایگاه «کی وان» را مورد هدف قرار داده بود و داخل آن چهار موشک کاتیوشا وجود داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز