خبرگزاری کار ایران

درخواست حماس برای برگزاری انتخابات در قدس بدون انتظار برای موافقت اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۳۱۴

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز- چهارشنبه از جنبش فتح و جنبش ملی فلسطین خواست که بدون انتظار برای دریافت موافقت اسرائیل عملیات انتخاباتی در شهر قدس برگزار شود.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «صلاح البردویل»، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز- چهارشنبه- در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر غزه جنبش فتح و جنبش ملی فلسطین را به برگزاری عملیات انتخابات در شهر قدس و تبدیل آن به حالت درگیری مردمی و سیاسی با اسرائیل دعوت کرد. 

بردویل در ادامه افزود:‌ «ما کسب اجازه از رژیم اشغالگر برای برگزاری انتخابت را نمی‌پذیریم بلکه انتخابات را برگزار کرده و قدس را به عرصه درگیری مردمی و سیاسی تبدیل می‌کنیم». 

وی بر مخالفت صریح جنبش حماس با برگزاری انتخابات منهای قدس تأکید کرد. 

بردویل همچنین از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که فرمان ویژه برگزاری انتخابات را بدون انتظار برای موافقت اسرائیل در شهر قدس صادر کند.  

وی در ادامه افزود: «باید بر سر یک برنامه اقدام ملی واحد به منظور قرار دادن عملیات انتخابات در قدس به عنوان نبرد سیاسی و مردمی برای اثبات حقمان توافق کنیم». 

حماس اخیرا موافقت رسمی خود را با محمود عباس برای برگزاری انتخابات اعلام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز