خبرگزاری کار ایران

کشف مقادیر فراوان سلاح و مهمات تروریست‌ها در حومه شمالی حمص

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۱۷

گروه‌های متخصص در راستای تکمیل برقراری امنیت مناطق آزاد شده از تروریست‌ها و با همکاری اهالی این مناطق به مقادیر فراوانی از سلاح و مهمات بر جای مانده از عناصر تروریستی در چاهی در حومه شمالی حمص دست یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری سانا، گروه‌های متخصص در راستای تکمیل برقراری امنیت مناطق آزاد شده از تروریست‌ها و با همکاری اهالی این مناطق به مقادیر فراوانی از سلاح و مهمات بر جای مانده از عناصر تروریستی که در چاهی در منطقه قریه «السعن الاسود» در حومه شمالی حمص پنهان کرده بودند، دست یافتند.

منبعی از گروه‌های متخصص گفت که با پیگیری‌های امنیتی مداوم و مستمر برای تکمیل عملیات برقراری امنیت در مناطق پاکسازی شده از تروریست‌ها به منظور محافظت از جان غیرنظامیان، یکی از گروه‌های متخصص به مقادیر فراوانی سلاح و مهمات بر جای مانده از گروه‌های تروریستی مختلف که در چاهی به عمق ۳۵ متر در مزارع روستای السعن الاسود در منطقه «تلبیسه» در حومه شمال حمص  مخفی شده بود، دست یافت. 

این منبع اظهار داشت: «اسلحه‌های توقیف شده شامل مسلسل متوسط، بمب‌های دست‌ساز، موشک‌های دوش‌پرتاب، تفنگ‌های ساخت آمریکا،‌ خمپاره‌های آر پی جی، تفنگ دوشکا، خمپاره‌های هاون، دستگاه‌های ارتباطی و مهمات دید در شب هستند». 

گروه‌های متخصص در حومه قنیطره نیز به مهمات متنوع و فراوانی از جمله خمپاره‌های هاون ۱۲۰، موشک و مسلسل‌های سبک و سنگین و مین‌های ساخت اسرائیل، ضد تانک، بمب‌های دست ساز داخلی و بسیاری دیگر از انواع سلاح دست یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز