خبرگزاری کار ایران

نشست رهبر کره‌شمالی با فرماندهان ارشد، در سایه تنش با واشنگتن

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۶۰

رهبر کره‌شمالی با فرماندهان ارشد نظامی و کمیته مرکزی نظامی حزب کارگر در بحبوحه نگرانی‌های روزافزون نسبت به احتمال بازگشت پیونگ‌یانگ به مسیر مقابله با واشنگتن، دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی کره‌شمالی، «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی امروز- یکشنبه- با فرماندهان ارشد نظامی و کمیته مرکزی نظامی حزب کارگر در سایه نگرانی‌های روزافزون نسبت به احتمال بازگشت پیونگ یانگ به مسیر مقابله با واشنگتن، دیدار کرد.

این خبرگزاری اعلام کرد که اون ریاست نشست گسترده کمیته مرکزی نظامی حزب حاکم کارگر را به منظور بررسی راهکارهای تقویت توان سیاسی و نظامی نیروهای مسلح این کشور به عهده دارد. 

به گزارش این خبرگزاری، اون تحلیل و شرح کاملی درباره وضعیت پیچیده داخلی و خارجی ارائه داد و گفت که این نشست احتمالا تدابیر نظامی و سیاسی مهم و اقدام‌های نظامی برای تقویت نیروهای مسلح کشور را تعیین می‌کند. 

وی افزود: «در میان موضوع‌های مطرح شده برای بحث و بررسی، موضوع بهبود ضروری دفاع ملی و امور مهم مرتبط با توسعه مداوم و سریع برای توان نظامی لازم در دفاع از خود مطرح شد». 

در این نشست همچنین تصمیم‌هایی درباره موضوع‌های نظامی مهم و تدابیر لازم برای سازماندهی و گسترش یگان‌های جدید هم‌سو با اهداف و مقاصد نظامی و استراتژیک از جمله تغییر وابستگی برخی واحدها و تغییر استقرار برخی واحدهای دیگر اتخاذ شده است. 

نشست رهبر کره‌شمالی با فرماندهان بلندپایه نظامی این کشور در بحبوحه تنش‌های روزافزون با آمریکا به دنبال تهدید پیونگ‌یانگ به اتخاذ رویکرد جدید در صورت عدم اقدام واشنگتن برای ارائه راهکار جدید در مذاکرات هسته‌ای تا پایان سال جاری میلادی برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز