خبرگزاری کار ایران

رفع اتهام از گروگان کانادایی طالبان توسط قاضی دادگاه انتاریو

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۹۴۸

دادگاهی در ایالت «انتاریو» در کانادا تمامی اتهام‌های منتسب به مرد کانادایی متهم به تجاوز به همسر سابقش که در دست طالبان اسیر بود را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان،‌ دادگاهی در «انتاریو» در کانادا همه اتهام‌های وارد شده علیه «جوشوا بویل»، مردی که به تجاوز به همسر سابقش متهم شده بود را رد کرد.

این مرد به همراه همسرش پنج سال اسیر  گروه طالبان در افغانستان و پاکستان بودند و سپس آزاد شدند، اما در حال حاضر با یکدیگر زندگی نمی‌کنند.

جوشوا بویل با ۱۹ اتهام از جمله تجاوز جنسی و بازداشت غیرقانونی همسر سابقش «کیتلان کلمن»، شهروند آمریکایی مواجه است.

بویل در تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۷ پس از تقریبا دو ماه از اقدام نیروهای پاکستان برای نجات وی و همسرش و سه فرزندش که در اسارت به دنیا آمدند و به کانادا بازگردانده شدند، ‌دستگیر شده است. 

کلمن مدعی است که همسر سابقش چندین بار به وی تجاوز جنسی کرده است. 

رسانه‌های کانادا به نقل از «پیتر دودی»، قاضی این دادگاه اعلام کردند که در سه ساعت جلسه استماع هیچ یک از اتهام‌ها اثبات نشد.  

دودی گفت که روایت‌های بویل را تأیید نمی‌کند اما مواضع کلمن نیز به دلیل اظهارات متناقض و واکنش خصمانه هنگام بازجویی، فاقد اعتبار است.

کلمن که به همراه والدینش در آمریکا زندگی می‌کند در جلسه روز پنجشنبه دادگاه حاضر نشد و وکیل وی دلیلش را ناراحتی از حکم صادر شده اعلام کرد. 

وکیل بویل اعلام کرد که موکلش به رغم اعتراف قاضی به عدم اعتبار مواضع کلمن همچنان نگران است. 

وی گفت که موکلش تلاش خواهد کرد حضانت کودکان را از جمله کودک چهارمش را که پس از بازداشت وی به دنیا آمده و هرگز او را ندیده است، به عهده گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز