خبرگزاری کار ایران

موج اعتراض‌های جدید در لبنان در واکنش به انتخاب نخست‌وزیر جدید

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۹۲۸

معترضان در مناطق مختلف لبنان از شب گذشته تا صبح امروز- جمعه- در اعتراض به انتخاب نخست وزیر جدید مسیرها را مسدود کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، معترضان در مناطق مختلف این کشور از شب گذشته تا صبح امروز- جمعه- در اعتراض به انتخاب «حسان دیاب»، برای تشکیل دولت مسیرها را مسدود کردند. 

معترضان مسیرهای داخلی در شهر طرابلس را مسدود کردند و موتورسیکلت‌ها در بحبوحه شلیک هوائی در خیابان‌ها پرسه می زدند و مدارس و موسسات تعطیل شدند.

در شمال لبنان نیز معترضان راه «حلبا» را به صورت کامل با موانع آهنی و لاستیک‌های غیر اشتعال‌زا قطع کردند ، همچنین از بامداد امروز راه اصلی ارتباطی بین طرابلس و استان عکار  را با لاستیک‌های اشتعال زا مسدود کردند و بیشتر راه‌های فرعی و اصلی را بستند.

در «دیر عمار» مقابل ساختمان شهرداری نیز مسیر اصلی را بستند و در شهر «بلداوی» نیز مدارس دولتی و خصوصی تعطیل و راه‌ها بسته شد.

علاوه بر این، اتاق کنترل ترافیک نیروهای امنیتی داخلی اظهار داشت که بسیاری از بزرگراه‌ها چون بزرگراه «زحله» مسدود است. 

ارتش لبنان و نیروهای امنیتی از صبح امروز تلاش می‌کنند مسیرها را بازگشائی و حرکت خودروها را در سراسر لبنان تسهیل کنند.

«میشل عون» رئیس جمهوری لبنان روز گذشته «حسان دیاب» را با موافقت ۶۹ نماینده مأمور تشکیل دولت جدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز