خبرگزاری کار ایران

بر اساس جدیدترین نظرسنجی‌ها؛

حمایت مردم آمریکا از استیضاح ترامپ افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۹۲۰

بر اساس نظرسنجی خبرگزاری رویترز و موسسه «ایسوس» حدود نیمی از مردم آمریکا از استیضاح رئیس جمهوری این کشور حمایت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، بر اساس نظرسنجی خبرگزاری رویترز و موسسه «ایسوس» حدود نیمی از مردم آمریکا از استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی در سطح کشور و به صورت اینترنتی در ساعات رأی گیری حزبی مجلس نمایندگان برای توجیه اتهام علیه ترامپ در زمینه سوء استفاده از قدرت و مانع‌تراشی در کنگره صورت گرفت.

۵۳ درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی در پاسخ به پرسش‌هایی درباره اتهامات ترامپ معتقد هستند که وی از قدرت خود سوء استفاده کرده و ۵۱ درصد نیز معتقد هستند که او در مسیر کنگره مانع تراشی کرده است. 

حدود ۴۰ درصد از شرکت‌کنندگان در نظر سنجی که بیشتر آنها از دموکرات‌ها هستند، معتقدند کنگره باید ترامپ را از سمتش برکنار کند و سنا اختیار این عمل را دارد.

در کل، ۴۴ درصد مردم آمریکا با نحوه برخورد مجلس نمایندگان با موضوع استیضاح ترامپ موافق و ۴۱ درصد مخالف هستند.

۲۶ درصد از شرکت‌کنندگان در نظر سنجی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره احساسشان پس از اقدام‌های ویژه برای استیضاح گفتند که در حال حاضر ترامپ را بیش از پیش تایید می‌کنند، ۲۰ درصد گفتند که تاییدشان کمتر شده و ۴۸ درصد معتقد هستند که نظر آنها هیچ فرقی نکرده است. 

این نظر سنجی شامل پاسخ هزار و ۱۰۸ نفر در روزهای ۱۸ و ۱۹ دسامبر در حاشیه خطای سه درصد بوده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز