خبرگزاری کار ایران

سلامت جسمی بایدن توسط منابع پزشکی تایید شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۳۸

پزشک پیشین نامزد انتخابات ۲۰۲۰ گفت که وی می‌تواند به‌خوبی از پس وظایف رئیس‌جمهوری بربیاید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه رادیویی ان‌پی‌آر، پزشک پیشین «جو بایدن»، نامزد انتخابات ۲۰۲۰، گفت که او «مردی ۷۷ ساله و سالم است که به‌خوبی می‌تواند از پس وظایف رئیس‌جمهوری بربیاید». این خبر را کارزار انتخاباتی بایدن اعلام کرد. 

«کوین سی. اوکانر»، پزشک شخصی بایدن هنگام تصدی پست معاون رئیس‌جمهور، در گزارش خود به ضربان قلب نامنظم بایدن و رنج بردن او از فیبریلاسیون دهلیزی غیردریچه‌ای اشاره‌ای نکرده است.

در این گزارش همچنین آمده است که بایدن هیچ دارو و درمانی برای وضعیت قلبی‌اش دریافت نکرده است. وی به‌خاطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی دارو رقیق‌کننده خون استفاده می‌کند. 

براساس گزارش این پزشک، آخرین بیماری جدی بایدن به سال ۱۹۸۸ برمی‌گردد که در آن زمان به‌خاطر پاره شدن یک رگ خونی در سرش تحت عمل جراحی قرار گرفت. در این گزارش ذکر شده که بایدن از آن زمان به مشکل مشابهی دچار نشده است. 

این گزارش همچنین اعلام کرد که کیسه صفرای بایدن در سال ۲۰۰۳، ‌طی عملی جراحی، برداشته شده است و دلیل آن «جراحت‌های پزشکی‌ورزشی و استخوان‌پزشکی» بود. این پزشک همچنین عنوان کرد که بایدن در دوران جوانی زمان زیادی را زیر نور آفتاب سپری کرده است و به همین خاطر پیشتر چندین عارضه پوستی غیربدخیم خود را برداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز