خبرگزاری کار ایران

نارضایتی اکثریت مردم آمریکا از رئیس‌جمهور/ ترامپ همچنان رکورددار عدم محبوبیت است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۳۰

نظر سنجی انجام شده بین روزهای ۱۱ تا ۱۵ دسامبر نشان می‌دهد که ۵۲ درصد مردم همچنان از عملکرد رئیس‌جمهوری آمریکا ناراضی هستند و میزان تأیید وی از میانگین سطح دوره خود پایین‌تر است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس نظر سنجی منتشر شده شده روز گذشته- دوشنبه- توسط دانشگاه «کوئین پیاک» نتایج اقتصادی به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا کمک کرده است تا به‌رغم موضوع استیضاحش بتواند بالاترین میزان تأیید را از زمان تصدی ریاست کسب کند. 

اگرچه نظرسنجی انجام شده نشان می دهد که میزان تأیید ترامپ به ۴۳ درصد رسیده است، اما این رقم هنوز بسیار کمتر از رتبه‌های تأیید همه روسای جمهوری دوره‌های اخیر آمریکاست. 

نظر سنجی انجام شده بین روزهای ۱۱ تا ۱۵ دسامبر نشان می‌دهد که ۵۲ درصد مردم همچنان از عملکرد ترامپ ناراضی هستند و میزان تأیید وی از میانگین سطح دوره خود پایین‌تر است. 

ارقام اخیر از افزایش سطح تأیید ترامپ به رغم خیز جدید برای استیضاح وی خبر می‌دهد. 

احتمال رأی مجلس نمایندگان به استیضاح ترامپ به دلیل دو اتهام سوء استفاده از قدرت و مانع‌تراشی در روند فعالیت کنگره در جلسه چهارشنبه آینده وجود دارد. 

نظر سنجی دانشگاه مذکور طی ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود که میزان تأیید ترامپ به ۴۱ درصد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز