خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان خبر داد:

تاخیر در رای‌گیری درباره بندهای استیضاح دونالد ترامپ

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۱۰۴

یکی از اعضای دموکرات کمیته قضایی مجلس نمایندگان ایالات متحده از تمدید زمان رای‌گیری برای استیضاح رئیس‌جمهوری این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، یکی از اعضای دموکرات کمیته قضایی مجلس نمایندگان ایالات متحده شامگاه گذشته -‌پنج‌شنبه- اعلام کرد که پس از ۱۴ ساعت بحث فشرده، این کمیته تا امروز برای رای‌گیری درباره بندهای استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور، صبر می‌کند. 

«جرولد نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان گفت که تهیه متن نهایی استیضح ترامپ تا ساعت ۱۱ شب پنج‌شنبه به درازا کشید و رای‌گیری درباره این موضوع از امروز ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی ادامه خواهد یافت. 

این در حالی است که جمهوری‌خواهان مجلس در انتقاد از این سخنان اعلام کردند که از این تصمیم باخبر نبوده و انتظار داشتند که جلسه روز پنج‌شنبه به نتیجه‌ای در زمینه بندهای استیضاح ترامپ بینجامد و آن‌ها خواهند توانست برای آخر هفته به نزد خانواده‌هایشان بازگردند. 

به گزارش یورونیوز، هواداران رئیس‌جمهوری ایالات متحده بر این باور هستند که دموکرات‌ها قصد دارند رای‌گیری را روز جمعه صبح انجام دهند تا رای‌دهندگان آمریکایی بتوانند از تلویزیون آن را دنبال کنند.

«داگ کالینز» عضو جمهوری‌خواه کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به تصمیم دموکرات‌ها گفت: «این کمیته بیشتر نگران این است که در صفحه تلویزیون دیده شود تا اینکه کار را امشب تمام کند و اجازه دهد که اعضا به خانه هایشان بازگردند».

پیش‌بینی می شود که با رای موافق کمیته قضایی مجلس نمایندگان به دو ماده طرح استیضاح دونالد ترامپ این طرح هفته آینده برای رای‌گیری نهایی به صحن علنی این مجلس ارجاع شود.

   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز