خبرگزاری کار ایران

موافقت شورای عالی عربستان سعودی با اصلاح نظام خدمات مدنی

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۴۱

شورای عالی عربستان سعودی با اصلاح سیستم خدمات مدنی موافقت کرد و از وزارت خدمات مدنی خواست تا با مقام‌های ذیربط برای تهیه پیش‌نویس آیین‌نامه تنظیم کار کارکنان دولت در تجارت هماهنگ باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه عکاظ، شورای عالی عربستان سعودی با اصلاح سیستم خدمات مدنی موافقت کرد و از وزارت خدمات مدنی خواست تا با مقام‌های ذیربط برای تهیه پیش‌نویس آیین‌نامه تنظیم کار کارکنان دولت در تجارت هماهنگ باشند.

منابع آگاه اعلام کردند که متن این موافقت تصریح می‌کند که کارمند دولت باید از اشتغال به تجارت به صورت مستقیم و غیر مستقیم خودداری کرده و استثنا در این مورد بر اساس طرحی خواهد بود که شورای وزیران برای ارائه مجوز به گروه‌های تعیین شده برای اشتغال به تجارت صادر می‌کند . 

همچنین بر اساس لایحه صادر شده توسط شورای وزیران برای اجازه به کارکنان بخش خصوصی در غیر ساعت‌های رسمی کار  استفاده از این استثنا جایز خواهد بود. 

اصلاح سیستم خدمات مدنی شامل قوانین و اقدام‌های لازم برای برای تضمین شفافیت و عدالت بین  همه کارکنان و جلوگیری از تضاد منافع و عدم ایجاد اخلال در انجام وظیفه کاری یا در ساعت رسمی اداری می‌شود که در آینده به بخش بزرگی از کارمندان دولت اجازه می دهد که از این استثنا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز