خبرگزاری کار ایران

بازگشائی فرودگاه بین المللی «معیتیقه» در طرابلس

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۱۰

مدیریت فرودگاه بین‌المللی «معیتیقه» در طرابلس، پایتخت لیبی امروز -پنجشنبه- از بازگشایی حریم هوایی این فرودگاه پس از سه ماه تعطیلی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، مدیریت فرودگاه بین‌المللی «معیتیقه»، امروز- پنجشنبه- با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک از باز شدن حریم هوایی این فرودگاه پس از سه ماه تعطیلی به دنبال بمباران آن توسط نیروهای وابسته به «خلیفه حفتر»، فرمانده ارتش ملی این کشور خبر داد.

در این بیانیه آمده است که تیم خطوط هوایی آفریقا پذیرای پروازهای مسافرتی این شرکت به مقصد فرودگاه بین‌المللی استانبول است.

شرکت‌ هواپیمایی لیبی سه‌شنبه گذشته از آغاز پروازهایش از فرودگاه معیتیقه از روز پنجشنبه خبر داده بودند.

شرکت خطوط هوایی لیبی اعلام کرد: «این شرکت بر اساس اولویت‌های وزارت ارتباطات دولت وفاق پروازهای خود را از پنجشنبه آغاز خواهد کرد». 

در ادامه این بیانیه آمده است: «نخستین پرواز صبح این شرکت به تونس خواهد بود». 

شرکت هواپیمایی «ام» لیبی نیز با انتشار بیانیه‌ای از  از سرگیری پروازهایش از تاریخ مشخص شده خبر داد. بقیه شرکت‌های حمل و نقل نیز به تبع و به صورت تدریجی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. 

مقام‌های لیبی فرودگاه بین‌المللی معیتیقه را پس از چند بار حمله موشکی نیروهای حفتر تعطیل و پروازهای آن را به فرودگاه «مصراته» منتقل کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز