خبرگزاری کار ایران

ادوارد فیلیپ خبر داد:

اعمال تغییراتی در اصلاحیه‌های بازنشستگی فرانسه

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۶۲

نخست‌وزیر فرانسه پیشنهادهایی را برای اصلاحات بازنشستگی ارائه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، انتظار می‌رود نخست‌وزیر فرانسه پیشنهادهایی را برای اصلاحات بازنشستگی ارائه دهد که چه‌بسا به اعتصاب‌ها و اعتراض‌هایی که به مدت هفت روز سیستم حمل‌ونقل عمومی این کشور را فلج کرده پایان داده و معترضان را آرام کند. 

این در حالی است که در روزهای گذشته صدها هزار معترض خشمگین از سیاست‌های «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، انتقاد کرده‌اند. 

امروز -‌چهارشنبه- مقام‌ها از ۴۶۰ کیلومتر ترافیک در حومه پاریس خبر دادند. این در حالی است که دو خط مترو این شهر همچنان بسته است. مردم برای رفتن به سر کار از دوچرخه و اسکوتر استفاده می‌کنند. 

براساس گفته‌های فیلیپ، سن بازنشستگی همچنان ۶۲ سالگی است، اما کارگران برای آن‌که بتوانند عایدی بازنشستگی خود را به‌طور کامل دریافت کنند باید تا ۶۴ سالگی به کار ادامه دهند. 

وی امروز گفت که اصلاحات قوانین بازنشستگی تنها برای افرادی اجرایی می‌شود که پس از سال ۱۹۷۵ متولد شده باشند. این اصلاحات همچنین برای افرادی که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شوند، اجرایی خواهد شد. 

دولت فرانسه همچنین اعلام کرد که افرادی که تمام زندگی‌شان کار کرده باشند از حداقل دستمزد بازنشستگی هزار یورویی برخوردار خواهند بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز