خبرگزاری کار ایران

جانسون امروز برنامه خود برای خروج از اتحادیه اروپا را اعلام می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۹۶۲

نخست‌وزیر بریتانیا برنامه خود برای خروج از اتحادیه اروپا تا اوایل سال آینده میلادی را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، امروز -‌سه‌شنبه- برنامه خود برای خروج از اتحادیه اروپا تا اوایل سال آینده میلادی را اعلام خواهد کرد و از رای‌دهندگان خواهد خواست تا با حفظ قدرت او بر اریکه صدارت به این کشور قدرت دهند تا «کتاب قانون اتحادیه اروپا را از میان برده و قانون جدیدی برای خود بنویسیم».

با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری انتخابات سراسری در بریتانیا، جانسون بار دیگر از تعهدش برای «به سرانجام رساندن برگزیت» در میان مناطق تحت سیطره حزب کارگر سخن به میان خواهد آورد. 

این در حالی است که حزب کارگر نیز اعلام کرده که برگزیت را در عرض «شش ماه» سازماندهی خواهد کرد، اما «جرمی کوربین» رهبر این حزب تاکید خود را بر افزایش هزینه‌ها برای خدمات سلامت،‌ تحصیلات و افزایش نقش دولت در اقتصاد گذاشته است. 

در متن سخنرانی امروز جانسون آمده است: «اگر بتوانیم از اتحادیه اروپا آزاد شویم، فرصت‌های بسیاری پس از برگزیت انتظارمان را می‌کشد».

جانسون همچنین بناست عنوان کند: «عملا می‌توانیم کتاب قانون اتحادیه اروپا را پاره کرده و قوانین خاص خود را بنویسیم. با به دست آوردن استقلال‌مان می‌توانیم کارهای بسیاری انجام دهیم. تنها کافی‌ست این پنج‌شنبه به آن رای بدهیم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز