خبرگزاری کار ایران

یک مقام کره شمالی:‌

ترامپ پیرمردی «خل‌وضع و حرف‌نشنو» است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۸۶

تصاویر ماهواره‌ای نشان از آن دارد که کره شمالی یک موتور موشک را مورد آزمایش قرار داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، تصاویر ماهواره‌ای امروز -‌دوشنبه- نشان از آن دارد که کره‌شمالی یک موتور موشک را مورد آزمایش قرار داده است. از سوی دیگر، یک مقام ارشد کره‌شمالی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، را «پیرمردی خل‌وضع و حرف‌نشنو» خواند. 

«کیم یونگ چول»، از معاونان حزب حاکم بر کره شمالی، ترامپ را مردی عجول خواند و او را به‌خاطر اظهارات اخیرش مورد مضحکه قرار داد. این در حالی است که با نزدیک شدن به پایان ضرب‌الاجل مقررشده از سوی پیونگ‌یانگ، تنش‌ها میان دو طرف بار دیگر بالا گرفته است. 

وی افزود که چنانچه رئیس‌جمهوری آمریکا همچنان «اظهاراتی نامناسب و پرخطر» بر زبان آورد، رهبر کره شمالی ممکن است نظرش را نسبت به ترامپ تغییر دهد. 

او در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ در رابطه با این‌که کره شمالی ممکن است همه‌چیز را از دست بدهد گفت: «او پیرمردی است خل‌وضع و حرف‌نشنو و ممکن است زمانی سر برسد که دیگر جز پیر و خرفت صفت دیگری برای او نتوان پیدا کرد».

وی افزود: «ما چیزی برای از دست دادن نداریم».

این در حالی است که تصاویر ماهواره‌ای روز شنبه نشان از آن دارد که تجهیزات استفاده شده در آزمایشی که کره‌شمالی آن را «بسیار مهم» خوانده، احتمالا مربوط به آزمایش موتور یک موشک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز