خبرگزاری کار ایران

اسپوتنیک خبر داد:

حکم جلب و دستگیری شماری از وزرا، نمایندگان و استانداران عراق در ماه نوامبر

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۲۶

سازمان شفافیت عراق امروز- دوشنبه- از صدور حکم دستگیری ۹ وزیر، ۱۲ نماینده و ۱۱ استاندار در ماه نوامبر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، اداره تحقیقات سازمان شفافیت عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در ماه نوامبر حکم جلب دو وزیر فعلی، پنج وزیر سابق و دو وزیر اسبق عراقی، دو نماینده فعلی و دو نماینده سابق پارلمان و نیز یک معاون وزیر، سه معاون سابق و دو معاون اسبق صادر شده است. 

در این بیانیه همچنین آمده است که حکم دستگیری و جلب یک استاندار فعلی، ۱۱ استاندار سابق و ۱۱۸ عضو فعلی شورای استانداری، ۲۶ عضو سابق و ۱۱ عضو اسبق صادر شده و نیز ۳۲ مدیر کل از جمله ۱۹ مدیر کل وزارت خانه‌های نفت و برق و صنعت و دیوان اوقاف سنی و نیز ۱۱ مدیر سابق کابینه و شهرداری بغداد و وزارتخانه‌های فعلی آموزش و پرورش و بهداشت و شهرداری‌ها و حمل و نقل و صنعت  و نیز دو مدیر کل اسبق در وزارت خانه‌های بهداشت و حمل و نقل مشمول این احکام شده‌اند.

اداره تحقیقات تأکید کرده است که مجموع احکام دستگیری و جلب علیه متهمان ۲۵۶ مورد است که ۲۲۱ مورد حکم جلب و ۳۵ مورد حکم دستگیری است. همچنین ۶۸ متهم به دادگاه تحقیق دیگر ارجاع شده‌اند.  

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز