خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت ولیعهد سعودی به ترامپ در پی حادثه تیراندازی در فلوریدا

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۸۷

ولیعهد سعودی در پی حادثه تیراندازی خلبان سعودی به همکاران آمریکایی خود در پایگاه نظامی فلوریدا به رئیس جمهوری این کشور تسلیت گفت و با خانواده­‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی شب گذشته- یکشنبه- طی تماس تلفنی در پی حادثه تیراندازی خلبان سعودی در پایگاه نظامی فلوریدا به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا تسلیت گفت و پیام همدردی مردم عربستان با خانواده‌­های قربانیان این حادثه را به وی ابلاغ کرد.

بن سلمان در این گفت‌وگو بر پایبندی عربستان به همکاری با آمریکا برای پیشگیری از تکرار چنین حوادث وحشتناکی تأکید کرد.

ولیعهد سعودی به رئیس‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که مقام‌های این کشور از هیچ تلاشی برای همکاری با آمریکا فروگذار نکرده و هر اطلاعاتی را که به روند تحقیقات در این زمینه کمک کند، در اختیار واشنگتن قرار خواهند داد.

ترامپ نیز به نوبه خود از همکاری ولیعهد سعودی در روند تحقیقات و ادامه شراکت دو طرف تقدیر و تشکر کرد.

دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی)  روز گذشته- یکشنبه- اعلام کرد که بازرسان معتقدند یک افسر نیروی دریایی عربستان به تنهایی عامل حمله به پایگاه نظامی در ایالت فلوریدا بوده است.  

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز