خبرگزاری کار ایران

بوریس جانسون:‌

برای هر رای می‌جنگم

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۰۷

نخست‌وزیر بریتانیا از پاسخ به این پرسش که آیا در صورت شکست در انتخابات از سمت خود کناره‌گیری می‌کند یا نه سر باز زد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندپندنت، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا به تناقض‌گویی متهم شده است. مخالفانش وی را متهم کرده‌اند که خلاف مدارکی کار کرده که دولتش تولید کرده است؛ مدارکی که براساس آن‌ها هیچ بازرسی کالا میان این کشور و ایرلند شمالی وجود نخواهد داشت. 

جانسون امروز -‌یکشنبه- در شبکه تلویزیونی اسکای نیوز حاضر شد و از پاسخ به این پرسش که  آیا در صورت شکست در انتخابات از سمت خود کناره‌گیری می‌کند یا خیر، خودداری کرد. وی همچنین اعتراف کرد که تنها ۳۱ هزار نفر از ۵۰ هزار «پرستار بیشتری» که وعده‌اش را داده بود، جدید هستند. 

گرچه براساس نظرسنجی‌ها محافظه‌کاران با ۱۵ امتیاز از حزب کارگر پیشی گرفته‌اند، حزب کارگر توانسته چهار امتیاز رشد داشته باشد. 

جانسون اعتراف کرد که نگران است و «برای هر رای می‌جنگد»، اما در پاسخ به این‌که آیا حاضر است در صورت شکست از مقامش کناره‌گیری کند یا نه گفت: «انتخابی که روز پنج‌شنبه در برابر مردم قرار دارد، کاملا آشکار است. این انتخابی است میان این‌که آیا دولتی محافظه‌کار بر سر کار بیاید که بتواند برگزیت را به انجام برساند یا آن‌که سراسر سال آینده را با فلج ناشی از دو همه‌پرسی، یکی بر سر اسکاتلند و دیگری برگزیت، بگذرانیم.»

وی افزود: «می‌خواهم بر پنج روز آینده تمرکز کنم تا پاسخ چنین پرسش‌هایی را بدهم، چون به گمانم این چیزی است که این کشور از من انتظار دارد.» 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز