خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس اتحادیه روزنامه نگاران سوریه در نشست ریاض

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۰۷

روزنامه الوطن سوریه از مشارکت رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران این کشور در نشست «اتحادیه روزنامه‌نگاران عرب» در ریاض خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الوطن سوریه، «موسی عبدالنور»، رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران سوریه در نشست‌های دبیرخانه اتحادیه روزنامه‌نگاران عرب که از سه‌شنبه گذشته آغاز شده است، مشارکت کرد. 

پیش از این نیز «عماد موفق العزب»، وزیر آموزش پرورش در فعالیتی در ریاض شرکت کرده بود. 

حضور عبدالنور در این نشست‌ها دوباره پرسش‌هایی را درباره اخبار رایج مبنی بر احیای روابط دیپلماتیک بین دمشق و ریاض به همراه داشته است.

پایگاه خبری «قاسیون» سوریه دعوت اتحادیه روزنامه‌نگاران عربستان از همتای سوری خود را چرخش سیاسی یا تلاش برای بازکردن کانال‌های جدید و ارسال پیام‌های سیاسی غیر مستقیم توصیف کرد که خبر از اقدام‌های دیگری چون بازگشائی سفارت عربستان در دمشق می‌دهد. 

روزنامه الوطن چند روز پیش به نقل از منابع دیپلماتیک عربی در دمشق اعلام کرده بود که صحبت درباره احیای روابط دیپلماتیک دمشق و ریاض رو به گسترش است و افتتاح سفارت عربستان دور از ذهن نیست. 

اما وزارت خارجه عربستان پیشتر بازگشایی سفارت این کشور در دمشق را تکذیب کرده بود. 

«عادل الجبیر»، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان نیز بر عدم تغییر موضع کشورش در قبال بازگشائی سفارت در دمشق تأکید کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز