خبرگزاری کار ایران

کاخ سفید اعلام کرد:

در تحقیقات استیضاح ترامپ شرکت نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۲۸۵

کاخ سفید تحقیقات برای استیضاح رئیس‌جمهوری آمریکا را «کاملا بی‌اساس» خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، کاخ سفید روز گذشته -‌جمعه- تحقیقات برای استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را «کاملا بی‌اساس» و «سوءاستفاده از قدرت» خواند.

این در حالی است که ضرب‌الاجل تعیین‌شده از سوی دموکرات‌های مجلس نمایندگان برای کاخ سفید در زمینه اعلام حضور یا عدم حضور در تحقیقات استیضاح رو به اتمام است. 

«پت سیپولون» مشاور کاخ سفید،‌ طی نامه‌ای به «جری نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس، به فرایند تحقیقات استیضاح ترامپ حمله کرد، اما به‌طور مشخص اشاره نکرد که آیا مشاوران ترامپ در این روند مشارکت خواهند کرد یا خیر. 

در این نامه آمده است: «همان‌‌طور که می‌دانید، تحقیقات استیضاح شما سراسر بی‌اساس است و به‌ژ دلیل عدم رعایت عدالت، اصول اساسی را زیر پا گذاشته است. پی گرفتن بندهای استیضاح نشان‌دهنده سوءاستفاده مجلس نمایندگان از قدرت است و ناعادلانه‌ترین، یک‌جانبه‌ترین و غیرقانونی‌ترین تلاش استیضاح در تاریخ کشور ماست».

گرچه در این نامه اشاره‌ای به حضور یا عدم حضور تیم ترامپ در این تحقیقات نشده است، اما یک مقام ارشد دولت عنوان کرد که فحوای این نامه بر چنین چیزی دلالت دارد.

وی گفت: «این نامه نشان می‌دهد که ما در این فرایند شرکت نمی‌کنیم». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز