خبرگزاری کار ایران

انتشار ویدئویی هولناک از کشتار شهروندان لیبی توسط تروریست‌‌های داعش

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۰۱۸

گروه تروریستی داعش روز گذشته- پنج شنبه- ویدیوئی از عملیات سر بریدن شهروندان لیبی از جمله کارکنان دولتی که توسط این گروه تروریستی اسیر شده بودند را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، گروه تروریستی داعش روز گذشته- پنجشنبه- ویدیوئی از عملیات سر بریدن شهروندان لیبی از جمله کارکنان دولتی که توسط این گروه تروریستی اسیر شده بودند را به همراه صحنه‌های هولناکی از کشتار جمعی در منطقه «الفقها» در جنوب لیبی منتشر کرد. 

این فیلم  ۳۱ دقیقه‌ای که در شبه‌خبرگزاری اعماق وابسته به گروه تروریستی داعش به نام «آنها را از همان جا که شما را خارج کردند،‌ خارج کنید»، منتشر شده است، رفتار شرم‌آور  عناصر تروریستی این گروه با اسرای ربوده شده و شهروندانی که در عملیات تروریستی در شهرک الفقها دستگیر شده بودند را نشان می‌دهد. در این ویدئو مقاطعی از عملیات کشتار جمعی افراد دست‌بسته با شلیک گلوله به سر آنها در یک منطقه بیابانی و نیز داخل روستای الفقها و نیز فیلم دیگری از سر بریدن وحشیانه شهروندان به تصویر کشیده شده است.

برخی خانواده‌های قربانیان پس از دیدن ویدیوی داعش از کشته شدن عزیزانشان مطلع شدند، این در حالی است که آنها گمان می‌کردند اسرا پس از گذشت یک سال از ربوده شدنشان همچنان بازداشت هستند؛ از جمله «احمید ساسی» که در آخرین حمله داعش به شهرک الفقها ربوده شده و خبری از وی نبود تا اینکه در این فیلم تصویر وی مشاهده شد. 

در فیلم منتشر شده همچنین صحنه‌هایی از حمله عناصر داعش که برخی پوشش نظامی و برخی پوشش سیاه به تن دارند، سوار بر خودروهایی در صحرا وجود دارد که مقرهای دولتی و امنیتی از جمله پاسگاه شهرک فقها به آتش کشیده شده و به منازل شهروندان حمله و افرادی چون شهردار این شهر با گلوله مورد هدف قرار گرفته‌اند. 

در این فیلم امکانات لجستیک فراوان داعش چون انواع خودروها و سلاح‌ها، به تصویر کشیده شده است.

شهرک الفقها واقع در منطقه الجفره تحت سیطره داعش است و بارها مورد حمله عناصر این گروه تروریستی قرار گرفته و عده فراوانی به قتل رسیده‌اند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز