خبرگزاری کار ایران

اسب‌سواری مجدد کیم در جنگل‌های برفی

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۲۶۱

برخی تحلیلگران با اشاره به اسب‌سواری مجدد رهبر کره‌شمالی در جنگل‌های برفی، اعلام کردند که این اقدام نشان از اتخاذ تصمیمی مهم در آینده نزدیک دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی، بار دیگر سوار بر اسب خود را نشان داد. این در حالی است که پیونگ‌یانگ امروز -‌چهارشنبه- اعلام کرد که به‌زودی دیداری نادر میان رهبران حزب حاکم در این کشور برگزار خواهد شد. این اقدام‌ها البته نشان از آن دارد که چه‌بسا کره شمالی خود را برای موضعی تهاجمی‌تر در برابر جامعه جهانی آماده می‌کند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد که کیم برای دومین‌بار در دو ماه گذشته سوار بر اسب از کوهستان مقدس پائکتو دیدار کرد، با این تفاوت که این‌بار شماری از مقام‌های بلندپایه نظامی نیز او را همراهی کردند تا «روحیه انقلابی» را به مردم القا کند.

این در حالی است که «استفان بیگان»، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی،‌گفت که ایالات متحده از مذاکرات با کره‌شمالی عقب نخواهد نشست. از سویی، شماری از تحلیل‌گران معتقدند این‌که کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی بناست در اواخر دسامبر با یکدیگر دیدار کنند نشان از آن دارد که کره‌شمالی بنا دارد با به پایان رسیدن سال جاری میلادی دست به اقدامی مهم بزند.

بنا به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، در این نشست «مسائل حیاتی» در پرتو «وضعیت جدید در وطن و خارج از کشور» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.   

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز