خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ خبر داد:

اعمال تعرفه بر صادرات فولاد و آلومینیوم برزیل و آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۳۸۴

رئیس‌جمهوری آمریکا از اعمال تعرفه بر صادرات فولاد و آلومینیوم از برزیل و آرژانتین خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، گفت که بار دیگر تعرفه‌هایی را بر واردات فولاد و آلومینیوم از برزیل و آرژانتین اعمال می‌کند. ترامپ همچنین از این دو کشور به‌خاطر پایین آوردن ارز ملی‌شان با هدف آسیب زدن به کشاورزان آمریکایی انتقاد کرد. رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین از بانک فدرال این کشور خواست تا سیاست‌های پولی آسان‌گیرانه‌تری در پیش بگیرد.

ترامپ در پیامی توئیتری اعلام کرد که این دو کشور آمریکای جنوبی «ارزش ارزهای ملی خود را به‌شدت کاهش داده‌اند، امری که به سودی کشاورزان ما نیست».

وی افزود: «بنابراین بار دیگر بر صادرات آلومینیوم و فولاد این کشورها به آمریکا تعرفه‌هایی اعمال می‌کنم که بلافاصله اجرایی می‌شود».

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه از بانک فدرال خواست تا درباره ارزهایی که ارزش‌شان با اعمال سیاست دولت‌ها پایین می‌آید، کاری بکند.

در ادامه اظهارات ترامپ آمده است: «بانک مرکزی فدرال باید به‌گونه‌ای رفتار کند که دیگر کشورها که البته بسیار هم هستند دیگر از ارزش بالای دلار سوءاستفاده نکنند. این سبب شده که صنایع و کشاورزان ما نتوانند صادراتی عادلانه داشته باشند. بانک فدرال، نرخ‌های بهره را پایین بیاورید!»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز