خبرگزاری کار ایران

حضور رهبر کره‌شمالی با ظاهری متفاوت در انظار عمومی

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۱۸۹

رهبر کره‌شمالی که پیش از این با عینکی کائوچویی و کتی مائوئیستی در مکان‌های عمومی ظاهر می‌شد، این‌بار با کت چرمی در انظار ظاهر شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، انتخاب‌های اخیر «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی در زمینه لباس‌هایی که به تن می‌کند، نشان از آن دارد که وی پس از سال‌ها تقلید از مدل پوشش پدربزرگش، بنا دارد تصویری مخصوص به خود را بسازد. 

خبرگزاری کره‌جنوبی پیشتر گزارش داد که کیم طی آزمایش چندین موشک‌انداز با بارانی چرم در انظار ظاهر شده بود. این البته بیانگر آن است که وی تصمیم گرفته ظاهری التقاط‌گرایانه برای خود در نظر گیرد. 

وی پیشتر با عینکی کائوچویی و کتی مائوئیستی در مکان‌های عمومی ظاهر می‌شد که آشکارا تلاشی بود برای شبیه کردن خود به «کیم ایل-سونگ»، بنیانگذار کره شمالی. این در حالی است که چند روز پیش از بر تن کردن بارانی چرمی، کیم در حالی مشاهده شد که لباسی به رنگ آبی به تن دارد و در نزدیکی مرز دریایی با کره جنوبی «راهنمایی‌هایی در زمینه مبارزه» به مقام‌ها می‌دهد. 

«کیم یونگ-هیون»، استاد مطالعات کره‌شمالی در دانشگاه دانگوک، در این رابطه گفت: «کیم تلاش دارد تا جایی که می‌تواند تصویری منحصربه‌فرد برای خود ایجاد کند».

این در حالی است که شماری از تحلیل‌گران شیوه تغییر پوشش کیم را نشانگر تمایل او به ورود به عرصه دیپلماسی می‌دانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز