خبرگزاری کار ایران

گسترش دامنه فعالیت بالگردهای روس در آسمان حلب

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۰۹۲

نیروهای روس دامنه گشت‌های هوائی خود در شمال استان حلب را با توجه به گسترش مناطق دوره‌های گشت‌زنی پلیس نظامی روسیه در شمال سوریه گسترش داده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، نیروهای روس همزمان با گسترش مناطق گشت زنی‌های پلیس نظامی روسیه در شمال سوریه دامنه گشت‌های هوائی خود را در شمال استان حلب گسترش داده‌اند.

«یوان سولتلاکوف»‌، خلبان بالگرد «می ۸» روز گذشته -یکشنبه- تأکید کرد: «پروازهایمان را به دلیل افزایش مناطق گشت‌زنی به منظور همراهی با تیم‌های پلیس نظامی و تأمین امنیت مناطق گشت‌زنی افزایش داده‌ایم».

علاوه بر این، بالگردهای نظامی روس گشت‌های هوائی خود را در منطقه مرزی بین سوریه و ترکیه بر اساس امضای یادداشت تفاهم سوچی بین مسکو و آنکارا آغاز کرده‌اند. 

بالگردهای روس گشت‌های هوایی روزانه خود در این مناطق را برای همراهی گشت‌های زمینی پلیس نظامی روسیه در آنجا انجام می‌دهند به گونه‌ای که جفت بالگردها در ارتفاعی کمتر  از ۵۰ متر پرواز می‌کنند. 

روسیه و ترکیه در تاریخ ۲۲ اکتبر یادداشت تفاهمی مشتمل بر ۱۰ بند را به ویژه در ارتباط با ورود یگان‌های فرعی وابسته به پلیس نظامی روسیه و تیم خدماتی مرزهای سوریه در مرز این کشور با ترکیه خارج از منطقه عملیات «چشمه صلح» امضا کرده‌اند تا در عقب‌نشینی شبه‌نظامیان کُرد به فاصله ۳۰ کیلومتری از مرزهای سوریه- ترکیه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز