خبرگزاری کار ایران

شهادت یک اسیر فلسطینی بیمار در زندان‌های رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۸۴

فلسطینی بیمار اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز- سه‌شنبه- به شهادت رسید و در پی آن زندان‌ها با تنش مواجه شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سما، «سامی أبو دیاک»، فلسطینی بیمار در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز- سه‌شنبه- به شهادت رسید و در پی آن، حالتی از تنش بر زندان‌ها حاکم شده است. 

اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی از شهادت ابودیاک پس از انتقال به بیمارستان خبر داد و انجمن اسرای فلسطینی نیز خبر شهادت وی را تأیید کرد. 

 هیأت امور اسرا و آزادگان پیش از این به دنبال وخامت حال ابودیاک بر اثر کوتاهی و قصور پزشکی عامدانه از سوی اداره زندان‌ها خواستار آزادی وی شده بود. 

منابع فلسطینی اعلام کردند که اداره زندان‌های اسرائیل با درخواست آزادی ابودیاک مخالفت کرد، حال آنکه آنها از وخامت حال وی خبر داشته و می‌دانستند که ساعات پایانی عمرش را سپری می‌کند. 

ابودیاک از تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۰۲ به ۳۰ سال حبس محکوم شده بود که ۱۷ سال آن را گذراند. وی از سپتامبر ۲۰۱۵ به بیماری سرطان روده مبتلا بود و وضعیت جسمی وی بر اثر خطاهای پزشکی رو به وخامت گذاشت. این اسیر فلسطینی چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفت که منجر به نارسایی شدید کلیوی و ریوی شد و این وضعیت جسمی وی را وخیم‌تر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز