خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع فرانسه:

شاهد عقب‌نشینی تدریجی و عامدانه آمریکا در خاورمیانه هستیم/ واشنگتن در برابر تهران منفعل بوده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۳۵۴

وزیر دفاع فرانسه از عقب‌نشینی تدریجی آمریکا در خاورمیانه انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آو اسرائیل، «فلورانس پارلی»، وزیر دفاع فرانسه، امروز -‌شنبه- با انتقاد از «عقب‌نشینی تدریجی آمریکا» در خاورمیانه، گفت که شکست ایالات متحده در برابر اقدام‌های ایران به زنجیره‌ای از رویدادها خواهد انجامید. 

پارلی گفت: «شاهد عقب‌نشینی تدریجی و عامدانه آمریکا هستیم». وی افزود که این موضوع «مدت‌ها جزو گزینه‌ها» بود، اما با رویدادهای اخیر بسیار آشکارتر شده است. 

وی گفت: «کشتی‌ها مورد حمله قرار گرفتند و به پهپاد آمریکا شلیک شد. این اقدام‌ها بی‌پاسخ ماند و بعد تاسیسات نفتی بمباران شد. این بی‌ثباتی‌ها کجا پایان می‌یابد؟»

پارلی افزود: «این منطقه به آمد و شد درگیری آمریکا عادت دارد. اما این‌بار انگار قضیه جدی‌تر است.»

وی اظهار داشت که عقب‌نشینی آمریکا «فرآیندی زمان‌بر» بود و در عین حال تایید کرد که گروهی از ارتش آمریکا وارد خلیج فارس شده است. اشاره او به حضور اسکادران اف-۳۵ آمریکا در امارات متحده عربی است. 

پارلی گفت: «اما این روند کاملا آشکار است و ارتباط چندانی هم به رئیس‌جمهوری بعدی ایالات متحده ندارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز