خبرگزاری کار ایران

فرستاده سازمان ملل در امور سوریه:

چارچوب زمانی مشخصی برای فعالیت کمیته قانون اساسی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۲۷۳

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه عصر روز گذشته- جمعه- با تأکید بر عدم وجود هیچ چارچوب زمانی مشخص برای فعالیت کمیته قانون اساسی از دریافت حمایت کامل شورای امنیت سازمان ملل خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری المشهد العربی، «گیر پدرسن»، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه عصر روز گذشته- جمعه- در جمع خبرنگاران گفت که حمایت کامل شورای امنیت سازمان ملل را دریافت کرده اما هیچ چارچوب زمانی مشخصی برای فعالیت کمیته قانون اساسی سوریه وجود ندارد. 

وی هنگام خروج از سالن شورا گفت: «مذاکرات بسیار خوبی با نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیتی داشته‌ام و حمایت کامل آنها را برای کاری که در ژنو انجام خواهم داد، دریافت کردم. اعضای شورا از آغاز عملکرد کمیته قانون اساسی استقبال کردند و من نیز شرح مفصلی از دستاوردهای محقق شده تا کنون به آنها ارائه دادم». 

پدرسون در ادامه افزود: «کارها در این مرحله بسیار بهتر و فراتر از حد انتظار اکثریت ما بوده و امیدوارم که دوشنبه آینده نشست دیگری با اعضای هیأت تهیه‌کننده وابسته به کمیته قانون اساسی متشکل از ۴۵ نفر داشته باشم». 

وی گفت: «به اعتقاد من طی چند ماه آینده می‌توانیم بحث کنیم که آیا پیشرفتی درباره نحوه  پیشبرد پیش نویس وجود داشته است یا خیر».

پدرسون در پایان گفت: «همه باید بدانند که این موضوع به زمان نیاز دارد تا گفت‌وگوها در کمیته قانون اساسی درباره مسائل مهم مانند نحوه مقابله با داعش و نشست آینده با سوری‌ها گسترش یابد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز