خبرگزاری کار ایران

به رسمیت شناختن فلسطین، از محورهای برنامه انتخاباتی حزب کارگر بریتانیا

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۰۰۴

حزب کارگر بریتانیا به رسمیت شناختن فلسطین و تعهد به صلح فراگیر در منطقه خاورمیانه بر اساس راهکار دو دولت را به عنوان یکی از بندهای برنامه انتخاباتی خود در بخش سیاست خارجه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری معا، حزب کارگر بریتانیا اعلام کرد که به رسمیت شناختن فلسطین و پای بندی به صلح پایدار و فراگیر در منطقه خاورمیانه بر اساس راهکار دو دولت را به عنوان یکی از بندهای سیاست خارجه در برنامه انتخاباتی خود درج کرده است.

«حسام زملط»،‌ سفیر فلسطین در بریتانیا از اقدام حزب کارگر برای درج موضوع به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یکی از برنامه‌های انتخاباتی خود که امروز- جمعه- توسط «جرمی کوربین»، رهبر این حزب در لندن اعلام شد، استقبال کرد.   

زملط گفت: «از پای بندی حزب کارگر به عدالت و قانون بین‌المللی و وعده این حزب برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو استقبال کرده و به نوبه خود همه احزاب این کشور را به پیروی از این خط مشی دعوت می‌کنیم». 

حزب کارگر بریتانیا این موضوع را در قالب برنامه انتخاباتی خود در بخش مرتبط به سیاست خارجه اعلام و در منشور انتخاباتی تأکید کرد که به صلح فراگیر در خاور میانه بر اساس راهکار دو دولت پایبند است. 

حزب کارگر بریتانیا اعلام کرد که این به مفهوم پایان محاصره، اشغال و شهرک‌سازی است و دولت برآمده از این حزب بلافاصله دولت فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز