خبرگزاری کار ایران

مقابله پدافند هوائی سوریه با موشک‌های شلیک شده از اسرائیل/ کشته و زخمی شدن چند غیر نظامی

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۴۳۶

رسانه‌های رسمی سوریه از مقابله پدافند هوائی سوریه با موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل و کشته و زخمی شدن چند غیر نظامی در پی وقوع این حملات خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، حملات شب گذشته اسرائیل به نواحی دمشق منجر به وقوع خسارت‌های مالی و جانی شد.

سانا گزارش داد که شب گذشته رژیم صهیونیستی تعدادی موشک به نواحی دمشق شلیک کرد که پدافند هوائی سوریه با برخی از آنها مقابله و برخی نیز به منازل شهروندان سوری اصابت کردند.

در پی اصابت یکی ازموشک‌های اسرائیل به منزلی در شهرک «سعسع» در جنوب غرب دمشق این منزل تخریب و دو نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

یک منبع پزشکی در بیمارستان ملی قطنا تأکید کرد که یک مرد و یک زن کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

همچنین یکی از موشک‌های اسرائیل با اصابت به یکی ساختمان مسکونی در منطقه قدس واقع در غرب دمشق موجب زخمی شدن یک دختر نوجوان و وقوع خسارت‌های مادی هنگفت به این ساختمان شد.

«علاء ابراهیم»، استاندار دمشق تأکید کرد که این استان به آسیب‌دیدگان از حملات اسرائیل کمک و منازل خسارت‌دیده را ترمیم خواهد کرد.

وی گفت: «عملیات برای یاری به آسیب‌دیدگان از همین لحظه آغاز خواهد شد و از شهرداری‌های استان دمشق و کمیته استان خواسته شده که خسارت‌های وارد شده را تخمین زنند».

ابراهیم تأکید کرد که تیم‌های امداد و نجات از منطقه «سعسع» که در آن یک منزل تخریب و سه نفر زنده از زیر آوار بیرون آمدند، آواربرداری خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز