خبرگزاری کار ایران

هشدار سفارت آمریکا به شهروندانش برای سفر به سرزمین‌های اشغالی

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۶۶

سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی درباره سفر به بیت‌المقدس،‌کرانه باختری و نوار غزه هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آو اسرائیل، سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی درباره سفر به بیت‌المقدس،‌ کرانه باختری و نوار غزه هشدار داد. دلیل این هشدار احتمال تظاهرات در فلسطین در پی حمایت آمریکا از شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «سفارت آمریکا به شهروندان ایالات متحده هشدار می‌دهد تا درباره سفر به بیت‌المقدس، کرانه باختری یا غزه بسیار مراقب بوده و اقدام‌های لازم برای افزایش آگاهی امنیتی خود را با توجه به وضعیت فعلی صورت دهند. افراد و گروه‌هایی که با بیانیه اخیر وزارت خارجه مخالفت دارند ممکن است علیه شهروندان آمریکایی، منافع شخصی و شرکت‌ها دست به اقدام بزنند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «هدف‌های بالقوه شامل رویدادها مانند تظاهرات، تعطیلات و دورهمی‌ها و جشن‌ها می‌شود. هتل‌ها، کلاب‌ها و رستوران‌های محبوب شهروندان آمریکایی می‌تواند از دیگر مکان‌های بالقوه برای هدف قرار گرفتن باشد. مدارس، پاساژها و بازارها و زیرساخت‌های توریستی و وسایل حمل‌ونقل عمومی و فرودگاه‌ها از دیگر نقاط حساس هستند.»

سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی در ادامه اعلام کرد: «شهروندان آمریکا باید خطر بالقوه موجود را برای شرکت در رویدادها و حضور در مکان‌هایی که به‌طور بالقوه می‌توانند هدف قرار گیرند در نظر بگیرند. شهروندان آمریکایی در غزه، کرانه غربی و بیت‌المقدس باید از شرکت در جنبش‌ها و رویدادهای غیرضروری که توجه بسیار به خود جلب می‌کنند خودداری کنند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز