خبرگزاری کار ایران

هشدار نتانیاهو نسبت به خطر فوری علیه اسرائیل/ فراخوان برگزاری نشست فوری

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۵۲۳

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز- یکشنبه- در بحبوحه ادامه بحران تشکیل دولت به برگزاری نشست فوری فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از عربی ۲۱،‌ «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز- یکشنبه- همزمان با ادامه بحران تشکیل دولت که شخص وی در این زمینه شکست خورد و «بنی گانتز»، رهبر حزب آبی- سفید مأمور آن شد، به برگزاری نشست فوری فرا خواند.

نتانیاهو در توئیتی نوشت: «یک خطر فوری اسرائیل را تهدید می‌کند، من به نشست فوری برای ساعت هفت عصر روز یکشنبه در تل آویو دعوت می‌کنم».

رادیو اسرائیل گزارش داد که « رئوین ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز»، عصر روز گذشته بر ادامه ارتباط تا هر زمان که نیاز باشد، تأکید کردند.

این رادیو در ادامه افزود: «گانتز، رئیس رژیم صهیونیستی را در جریان مذاکره‌ها برای تشکیل دولت جدید قرار داده است و هر دو در این نشست طرح ریولین را برای تشکیل دولت وحدت ملی به منظور لغو انتخابات سراسری دیگر بحث و بررسی کرده‌اند».

رادیو اسرائیل در پایان افزود: «رؤسای ائتلاف راست پیش از ظهر یکشنبه برای بررسی نگرانی‌های حزب لیکود نسبت به اعلام دولت کوچک با حمایت فهرست مشترک عربی توسط گانتز تشکیل جلسه می‌دهند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز